Descriere
Coca-Cola Zero Zahar 1.25L PET, Bax 6 buc
Câteodată ai nevoie doar de gustul care îți pune zâmbetul pe buze. Pentru astfel de momente, alege Coca-Cola Zero Zahăr —aceeași senzație unică Coca-Cola, cu zero calorii. Băutură răcoritoare carbogazoasă cu îndulcitori.
Ingrediente:
Apă, dioxid de carbon, colorant E 150d, îndulcitori: ciclamați, acesulfam K și aspartam, acidifiant acid fosforic, arome naturale, inclusiv cafeină, corector de aciditate citrați de sodiu. Conține o sursă de fenilalanină.
Informații nutriționale
Declarație nutrițională per 100ml
Valoare energetică 0,9 kJ /0,2 kcal
Grăsimi 0g
Grăsimi saturate 0g
Glucide 0g
din care zaharuri 0g
Proteine 0g
Sare 0,02g
Compania Coca-Cola este o corporatie americana infiintata in 1892 si astazi angajata in principal in fabricarea si vanzarea de sirop si concentrat pentru Coca-Cola, o bautura carbogazoasa indulcita. Cu peste 2.800 de produse disponibile in peste 200 de tari, Coca-Cola este cel mai mare producator si distribuitor de bauturi din lume si una dintre cele mai mari corporatii din Statele Unite.
Bautura Coca-Cola a fost conceputa in 1886 de catre un farmacist din Atlanta, John S. Pemberton, la compania sa chimica Pemberton. Contabilul sau, Frank Robinson, a ales numele bauturii si a scris-o in scenariul care a devenit marca Coca-Cola. Initial bautura s-a utilizat ca un remediu pentru cele mai frecvente afectiuni, bazandu-se pe cocaina si extracte bogate in cofeina din nuca de kola; cocaina a fost scoasa din formula Coca-Cola in anul 1903.
Coca-Cola isi dezvolta strategia de afaceri oferind oamenilor mai multe bauturi pe care le doresc – inclusiv optiuni cu continut scazut si fara zahar intr-o gama larga de categorii – in mai multe tipuri de ambajale vandute in mai multe locatii. James Quincey, CEO al companiei, spune ca „Ascultam cu atentie si lucram pentru a ne asigura ca consumatorii sunt constant in centrul afacerii noastre, astfel incat sa putem continua sa crestem in mod responsabil. Daca adoptam preferintele consumatorului, brandurile noastre vor prospera, iar sistemul nostru va continua sa creasca.” Publicitatea a fost intotdeauna o parte importanta a Companiei Coca-Cola. De-a lungul anilor, jingle-urile si sloganurile celebre au cultivat o imagine a Coca-Cola ca fiind o bautura distractiva si racoritoare. Acest lucru a fost prezentat in celebrul spot publicitar „As vrea sa cumpar lumii o Coca-Cola” lansat in 1971.
Inca de la nasterea sa din centrul orasului Atlanta, Georgia, in 1886, Coca-Cola a fost un catalizator pentru interactiunea sociala si inovatie inspirata. Gustul unic este indragit si apreciat in intreaga lume. De la sticle de colectie pana la arome noi, Coca-Cola nu inceteaza sa isi surprinda intr-un mod placut consumatorii. Coca-Cola a devenit una dintre cele mai recunoscute marci comerciale din lume. Cu peste 1,7 miliarde de portii de produse Coca-Cola servite in fiecare zi, Coca-Cola continua sa fie una dintre cele mai omniprezente bauturi din lume.
Varianta Coca-Cola Zero vine in intampinarea tuturor clientilor ce isi doresc sa se poata bucura de gustul original Coca-Cola si totodata sa renunte la adaosul de zahar.